Tuesday, November 27, 2007

Stordal ain't a quitter.

Jag ska mönstra den 24 januari.

Innan dess måste jag sluta röka.

Och börja träna stenhårt. Jag måste verkligen höja min kondition innan dess.

Jag måste dessutom styrketräna.

Och ta igen två terminers skolarbete under den kommande vårterminen på grund av mitt sammanbrott.

Martin keeps leavin on us, he said he'd be back
He pinky promised, I don't think he's honest


Allt detta måste jag göra samtidigt som jag bär på min jävla depression. Yeah, läkarna och psykologerna kunde inte göra mycket för mig. Så jag gav dom en av dom bästa teaterföreställningar jag någonsin gjort, och dom skrev ut mig.

Dom säger att det kommer bli svårt.

Svårt?

Just fucking watch me.



If i've got to scream until i have half a lung
If i have half a chance, ill grab it!


Martin, run.

7 Comments:

Blogger Halte Penning said...

Jag är fullständigt övertygad om att du klarar det om du vill.

6:16 PM  
Blogger Nyllet said...

Jag trodde att du konstaterat att värnplikten var en dum idé?

12:37 AM  
Blogger Reon said...

Jo, men sen kom jag på att om man har gått en najs utbildning under lumpen så kan man ansöka om utlandstjänst sen. Dega i Afghanistan några månader och spara ihop lite stålar. Om vi ska tågluffa sen kommer det behövas.

2:10 PM  
Blogger Teapirate said...

*kram*

1:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dessutom är värnplikt fett kul. Man får skjuta och klä ut sig. Lite som ett lajv, fast det håller på i minst 11 månader

10:15 PM  
Blogger Ahlberg said...

Ha ha, om det är det du vill så är det väll bara att satsa. Fast om du ska göra det så gör det för din egen skull och ingen annans.

Kör hårt

10:13 PM  
Blogger Ludde said...

Du tar dig själv i kragen, mannen. Jag tror jag inte kunde vara gladare för din skull. Go the distance.

I'll pour sum' out for Stordal.

7:00 AM  

Post a Comment

<< Home