Tuesday, February 27, 2007

Sniggaretter, vänner och äventyr.

Man hinner aldrig skriva. Livet drar en åt alla håll samtidigt, och helt plötsligt står man där, med allt och berätta men ingen som helst tid att säga nånting. Så nu blir det ett enda gigantiskt mishmash. Where is your god now?

Så, jag och Ahlberg var på Täbycon, dräggade och spelade en massa spel. Det var mustigt till tusen! ^^



Vi fick ha på oss blå overaller och posera MANNNLIGT!


Det stod "Pet" där, så yeah, vi motstod inte frestelsen, dekadenta som vi är!


Peter och Stofelius var där i all sin prakt! Så luriga dom är. Peter hade världens rollspelsgrupp fylld med kraftig chokladkola täckt i mustig choklad.


Emilia dissar oss alla genom att sova när det är som mest Homoerotik™ på gång.


Såhär trött kan man vara efter att ha dygnat och levt på flytande socker i två nätter.


Såhär vacker kan även du bli med nya "Rökheroin™".


Arleskär och jag fick världens idé!


Junta blev det, men bara för dom stora barnen. Resten av oss tittade på svettiga mexikanare med en projektor.


Ahlberg bevisar återigen att idioter har roligast åt ficklampor.


Den här var också på Täbycon och såg horibel ut. Fråga inte varför...


Fast innan dess satt jag, Nyllet och Arleskär fast i Västerås en hel natt efter att ha missat sista tåget hem. Så jävla roligt kan man ha.


Nyllet som förtvivlat lagt sig på en bänk. Stay strong, bro.


Det här är fantastiskt nog inte den onda clownen Bobärt som brukade antasta dig när du var liten. Det är faktiskt Arleskär. På donken, där vi för övrigt hängde tills stängningsdags. Fett dräggigt och dåligt. Usch! Det här skär vi ned på!


Altså, ja. Fyfan. Skabbigt.


Men inga är så sexiga som Bröderna Silver när dom sitter i Blodståls tron! Vi träffade även Måsen på EH's lokal i Västerås. Han hade ännu inte blivit hedersmördad för sina brott under förra Skokloster. Vilken grej!



JE-YÄÄJUUH! WHAT!? WHAT!? OKAY! OH-OKAHY!


HAHAHAHA RAPE!!!1

Stordal! Du är som bacon och kärlek i levande form!

Nyllet fick sig sitt kärlekskalas. Åkesson var här och rullade sig i sina egna spyor, och det var ju fint och så, men det blev ju inte mycket till hängande eftersom vi båda var bakis och han inte var så pigg på att snacka just då. Men jag klandrar honom inte, det är aldrig roligt att ha i sig för mycket whisky, och sedan vakna efteråt. Jag är bara glad att jag var där så att det inte slutade värre än det gjorde. ^^

Förevigt. Det är en jävligt lång tid, mannen. Men jag ska ändå ingenstans just nu. Och om jag ska det så följer du väl med? Det vore lixom inte värt det annars. Det vore så förbannat tråkigt utan dig.

Jag har äntligen ett Final Fantasy XII. Förvänta er inte att se mycket av Stordal frånochmed nu. Stordal har även vuxit ifrån nitar. Jag kommer dessutom inte in på Lajvsverige på grund av användartjafs. Blä! Och samtidigt uppfunnit Ämo! Och druckit té som smakar chokladmint och tycker det smakar äldre österländsk herre. Och upptäckt tibetanska spaniel'ar. Det är lätt den gulligaste hundrasen som finns! Dom är så söta och så jättesmå. =)

Jag hängde ett tag med Katarina idag. Vi drack té med tjära och spelade mahjong, höll på som vi brukar. Enbart mys med andra ord. ^^

Martin, du är en lisa för själen.
Som en kopp té då?

Precis!

Alexej kom förbi ikväll! Vi lirade ps2 och möfade runt! Sen rökte vi sniggaretter och pratade en hel del för första gången på länge. Sniggaretter är mysiga, och som Alle sa så är det ju lite som sånna där fredspipor som indianerna satt och puffade på. Man lixom röker med sina kompisar. ^^

Jag är inte bra på att säga sånna där saker, inte än. Men jag försöker bli det! Jag vill bli det! Jag vill verkligen. Jag önskar att jag inte var så rädd hela tiden. Men det blir bättre när du kramar mig. Ingen kramar som du. Jag stannade helt efter att du gick. Jag visste inte vart jag skulle, för där jag vill vara försvann just härifrån. Storebror har gått, och jag har ingen aning om var jag ska.

Jag blir alltid fett glad av att träffa Alexej. Jag känner hur det är riktigt härligt att vara vid liv, och att inget någonsin kan gå fel igen! Det kanske det gör, vem vet.

Jag ska hursomhelst göra mitt bästa för att hålla mig på den här nya vägen jag gett mig in på. Cause that's my way of the ninja! ;P


Förlåt, ni underbara människor.
Stay flawless, keep inspiring me, you guys.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag saknar dig, bestefar!
:'(

1:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kul att stöta ihop med dig i västerås, mitt i natten. It's weird, men du är en av de där människorna som får mig att le när allting bara är svart, trots att vi typ inte känner varandra så bra. Men å andra sidan är jag skum, så det jämnar ut sig. Stay strong, för fan! Vi ses på SAFT!

5:58 PM  
Blogger Sonja said...

Vilka finiga bilder du samlat på dig! Men vad fasen behövde ni ha blåa overaller för? Det ger skumma vibbar. Och Fruggot ser nästan inte alls ut som sig själv! Tänk vad hemskt om han aldrig gjorde det. Vad fruktansvärda överraskningar som skulle uppdaga sig! Nejnej, tur att det mesta är som vanligt. Peppa vidare!

3:04 PM  

Post a Comment

<< Home