Saturday, February 03, 2007

Det är ett träsk. Det är ett jävla träsk, du hamnade inte där för att du ville det, men du har bara två alternativ. Rulla runt i det som någon slags idiot, eller ta dig ur det! Men man kan inte göra allt på en gång, man måste ta det stegvis. Och jag tar mina steg.

Idag var jävligt bra faktiskt. ET mötet var produktivt, jävligt ofokuserat men vi kom fram till en hel del. Jag tror det här kan bli ett fint lajvprojekt. Jävligt genomtänkt och välarbetat. Och det är ju alltid kul att träffa galningarna! Kort sagt, jag hade kul. Jag tror mina steg är i rätt riktning. Jag kom fram till det i torsdags, ibland en hel del annat.

Jag känner mig sugen på ett fantasylajv. Ut i skogen och leka äventyrare en stund!


Tills nästa gång jag kan tvinga mig till att pladdra här.

No! You got to find a way to survive
cause they win when your soul dies

1 Comments:

Blogger Halte Penning said...

Alla älskar vi varandra i en stor kärleksmassa. Med trögflytande extas.

5:28 PM  

Post a Comment

<< Home