Tuesday, February 20, 2007

On the one sunny day, that winter gave up.

Woah, äntligen en stund över! Känns som en evighet sedan jag skrev sist...


Mötte Hanna på bussen idag. Hon ville som vanligt inte vara med på bild, men i övrigt var det bara najs att träffa henne igen. Hon är lätt att snacka med, och sådär lagom barnslig, lixom. Hon undrade varför jag har spec-lärare och sådär. Så jag berättade om min Asperger.

Man blir jävligt smart, men har ingen som helst social kompetens. Men åandrasidan, what else is new?

Vad snackar du om? Det har du ju visst! Du pratar ju med mig, eller hur?

Hon gav mig ännu mer att fundera över. Jag menar, Bosse brukar alltid säga att jag har hanterat min störning på ett grymt bra sätt. Jag antar att man lär sig lite saker efter några tusen misstag. Och en gladare inställning till saker och ting gör det väl inte värre. ^^

Alle gav mig en kram imorse. Fan ta dig, Alexej. ^^



It's a picture of perfection.

Det var en av dom finaste mornarna på länge imorse. Så jag smög mig in i dramasalsförådet, där bordet är fullt med dynor och det hänger en massa gamla kläder överallt. Det var världens vackraste morgonhimmel, med precis lagom många moln och en lagom trött sol som sken fram mellan dom och in genom fönstret. Så, där låg man och rensade skallen en stund medans man övade på replikerna inför drama-tentan. Det är ljudisloerat, så jag kunde säga dom alla högt för mig själv och så utan att det störde någon i någon större utsträckning. Man har väl funderat några gånger på om man inte skulle göra sig som röstskådespelare. Det var hursomhelst fett mysigt, och jag fick VG! Ing-marie ville ge mig ett MVG men eftersom jag inte hade gått hela kursen så kunde hon tyvär inte göra mer än så. Hon sa att jag var skillad och att jag verkligen borde hitta en teatergrupp! Vem vet? Det vore kanske något.


Här är kramhörnan! Världens smartaste uppfinning. Nu skulle man ha någon att krama på.

Här står det burk. Japp.


Erik hustlar labbrockar i sitt skåp! Se så lurig han ser ut, den folkpartisten!


Jag och Nyllet hittade en BH med tillhörande
snö i ett träd på vägen till bussen. Yeah...


Sen gick solen ned. Dr.Staffi säger alltid åt oss att aldrig ta en bild på en solnedgång, för det är ett så billigt fotografi. Men han var inte där för att stoppa mig, och den var faktiskt ganska fin. Det är inte ofta man får ett sånt tillfälle påväg ifrån plugget.


Ahlberg i dynamisk och manlig vinkel. Han är inte till salu! Bara uthyrning!


Nyllet får orgasm! Haha! Nu fylls munnen med skinka! Jag ser nog!



Nej, nu får det fan vara nog.

6 Comments:

Blogger Halte Penning said...

För fan Martin, du kan blogga riktigt jävla bra.
Vi love you.
May our paths cross again, min vän ;).
Ses.

2:37 PM  
Blogger Nyllet said...

Akta! Alle sprider herpes när han kramas!

7:40 PM  
Blogger Ludde said...

Ah! Jag kan se det! Jag kan seeee SKINKAN!!!!

;O;;O:O:O:O

Härligt inlägg, som vanligt.

11:08 PM  
Blogger Reon said...

Love you också, Henning. Må vi ses jättesnart igen, my dear friend. ^^
(Äsch, den är väl inget. Inte som din Fönsterplats, iallafall. Den äger alla andra stenhårt, på riktigt.)


Så är det, Nyllet-man. Tack vare Alles kramherpes håller jag min hy ung, frisk och fräsh.


Tack, Luddzter. Kom alltid ihåg: I orgasmögonblicket fylls munnen med skinka, mycket god skinka! ^^

12:34 AM  
Blogger Fruggot said...

Var icke chockad om den visar sig vara salami senare, dock. Typen av köttprodukt som framträder i oralöppningen varierar ofta mer individuellt än man tror. :P

12:44 AM  
Blogger Nyllet said...

...och nu vill vi se bloggande med fina bilder av hur vi dör!

3:18 PM  

Post a Comment

<< Home