Tuesday, February 06, 2007


Ahlberg blir lyckligt antastad av en blond kines! Göm knarket!
Jobbade en massa med Ulf igår. Jag visste faktiskt inte att jag kunde bära en tvättmaskin. Tufft. Stålar och rom till mig. OCH den jävligaste träningsvärk jag någonsin haft. Jag svär, det är helt omänskligt hur jag lyckades både vara i plugget, gymma, och sedan jobba halva natten med att bära kylskåp och fortfarande kom upp på morgonen. Nåja. Om det är som han sa så kan det snart bli jävligt dålig stämmning här ute i berga. Helvete då. Allright, fuckers. Who wants to be a hero?
Kom på för någon dag sedan att jag borde städa upp i min mp3-spelare. Den innehåller till 90% Linkin Park och annan depressiv skit. Jag har kanske tio låtar ungefär som är någorlunda gladlynta. Resten är egentligen inte ens bra emomusik. Det finns några jag lär ha kvar såklart. Last Song, Saving Me, You Can Breathe, Not Now och Rumbling Hearts. Dom som jag faktiskt förknippar med nånting.
Livet flyter på som extas ur ett kärlekskalas. Varje dag tar oss närmare våren och längre ur detta fishbowl-life. Jag har egentligen inget emot det, det är fint och helt okej på sitt sätt. Livet är till 90% en vardag så se för fan till att du tycker om den. Men håller det på länge till så kommer jag antagligen göra något väldigt drastiskt. Jag vill börja övningsköra, och lajva igen!
Life is adventure or nothing!

1 Comments:

Blogger Nyllet said...

Fler bilder!

11:57 PM  

Post a Comment

<< Home