Thursday, February 08, 2007


Ett svart hål bildades på väggen idag innan gympan. Fascinerande. Det sög i sig lampan. Hejdå lampan, vi ses i nangiala.


Röllingbys sexuella escapader påbörjas av att Nyllet försöker öppna en bordell/rymdstation i ett av skåpen. Hejja Nyllet! Grattis till att ha lurat döden ett år till, mannen!


Såhär ser jag ut när man suger av mig på spanskan! Belåten, bajsnödig och tillochmed drogad på samma gång.


Det syns inte på bilden, men Ahlberg runkar av sin klasskompis under bordet. Jag lovar!



Allright, en kortfattad lägesrapport också då. Träningen går asbäst. Tror inte den någonsin flutit på såhär bra. Lyssnade på "Free and green" idag. Det är verkligen en inspirerande sång. Jag lyckades dessutom förmå Åkesson till att skicka mig ännu mer irländsk musik mellan hans Baldur's Gate lirande och heroinintag. Borde verkligen lägga in dom på mp3'n. Den är ganska tom efter att jag städade i den igår. Oh well ah well.

Jag hittade min optimism igen för några dagar sen! Fan vad lång tid det tog. Kandos, Nyllet, arigato. Ni sa rätt saker, så jag tror jag hajjar nu. På riktigt den här gången. Let's make this last forever!

=) <----> =(

Man väljer helt själv. Kom alltid ihåg det.

Ge mig ett lajv och ge mig det nu! Och Evighetens Teater! Och dom überhärliga Galningarna™!


We are fighting dreamers!

4 Comments:

Blogger Halte Penning said...

Fortsätt att leva, min hallickaktige sockerpappa!

4:25 PM  
Blogger Reon said...

Bara för dig min prins!

7:10 PM  
Blogger Ludde said...

Yargh! Du vet... jag skulle kunna snickra ihop varsitt "rustningställ" åt oss. Typ där du kan hänga axelskydden och svärdskidan o.s.v. undernatten eller när du inte använder dom.

Vad sägs herr blondino?

7:49 PM  
Blogger Reon said...

Sålänge jag får använda min legendariska "Blacku-dragun-Slashudaa™" så är allt annat överflödigt, Luddvar! Gör så många rustningsställ du kan! Sälj dom överblivna till Tjeckien! :P

7:34 PM  

Post a Comment

<< Home