Monday, February 12, 2007




Alexej kom tillbaka idag! Han var lite låg. Men det gör inget. Alle är tillbaka igen! Det är det viktiga. ^^

Så vi fjantade alla runt en stund i 307:an och jag kom fram till att man faktiskt mår som bäst tidigt på morgonen innan allvaret dragit igång. Och att Alle är gullig när han är emo. Han hade "petat på mig digitalt", vilket jag naturligtvis förväxlade med att jag missat honom på msn eller nått sånt, men det var visst bara en bild av mig som han hade petat på. Yeah, jag borde verkligen bli bättre på det där med att bara vara online när jag faktiskt sitter vid datorn...

Du är en strykarkatt. Du går dit dom kliar dig bakom örat bäst.

Yeah, jag tror faktiskt jag går till plugget imorgon också. ^^



Sen kom Hanna förbi och jag fick en kram. Weee!
Fast hon ville inte vara med på bild. Det är så gulligt på något rubbat litet sätt, att hon inte ens vågar vara med på kort. A car-crash heart, en flicka med en hjärna. Det är förvånansvärt få sånna man stöter på. Jag tror jag känner kanske tre på ett ungefär.

Men know life too soon. Women know life too late.

Oscar Wilde var vederfantastiskt vettig. Om ni någonsin får en chans att läsa något han skrev, gör det. A warrior must be just as wise as he is powerful.
Jag saknar nog Katarina ikväll...


Anmäld till Ödesväv är man visst. Coolers! Kviste! Den högljödda, korkade, entusiastiska, halvgalna, våghalsade fiskarpojken från Stormbryggan! Jag och Nyllet bollade idéer hela dagen idag, ute i skogen av alla skumma jävla ställen. Kan inte sluta tänka på rollen, utrustningen, och mysiga bakgrundshistorier. Måste se till att hustla cash till att åka på mötet den tjuandra, men det blir nog inga problem. Var och lirade Buzz med Ulf och Svenne ikväll, och han har visst en Jäähääävla massa jobb på lut åt mig. Man kommer fan få Schwarzenegger-armar om det fortsätter såhär. Fett Groteskt™.


Henning kommer inte på SaTf och därför är han tjock på insidan. Blä!


Uttråkad? Slut på livsglädje? Lyssna då på Less Than Jake, och Reel Big Fish, och återuppta kärlekskalaset igen! Alla borde lyssna på åtminstone lite ska-punk ibland. Världen skulle nog faktiskt vara en bättre plats då. Alla skulle skratta mer.




Ah well, oh well. Another day in a boring town. ^^

6 Comments:

Blogger Halte Penning said...

Jag visste att ni skulle få mig att vilja åka på SaTF ändå! Era jävlar! Jag har ju inte råd i bajset.
Men du kan räkna med Kvistes syssling i sommar, bäbis ;).

7:40 AM  
Blogger Ludde said...

Fan, jag älskar Less than Jake vafan! Visste inte att du lyssnade på sån musik!

2:52 PM  
Blogger Fruggot said...

Ah, Luddes klassiska "Åh-gör-du-det-jag-som-gjort-det-längre"-inlägg. ^^

Fan, Ödesväv ja. Måste anmälinera mig med.

12:07 AM  
Blogger Ludde said...

Käften, Ragnar! Jag kan inte rå för att ni är efter!

4:57 PM  
Blogger Reon said...

Henning! Åkesson! Det är rätta takter mina magnifika mustemän! Anmäl er till Ödesväv så vi kan snacka roller sen. Jag har en miljon dåliga idéer och dom blir bara fler! :)

Ludde, du var inte först med nånting, mannen. Bara med att se ut som Donald Trump. ;P

11:57 PM  
Blogger Ludde said...

JAG SER INTE UT SOM DONALD FUCKING TRUMP!! GAAAH!

7:07 PM  

Post a Comment

<< Home